tisdag 13 november 2012

Jo men visst.

Snart är tisdagen över, så skönt! Veckorna går riktigt fort nu tycker jag. Vilket är skönt men ibland hinner man inte ens blinka förens det är helg igen.
Idag har det inte hänt så mycket, mest bara legat i sängen och på soffan med Kevin som inte mår bra <3. Får hoppas han kan sova inatt.
Bakade nu på kvällen. Tycker det är så kul att baka och laga mat. Och jag måste faktiskt säga att jag börjar bli duktig på kladdkaka och muffins haha har aldrig riktigt fått till det så som jag vill ha det men igår och idag när jag bakade, oj oj vad gott det blev :-). Fryste in allt, gott att kunna ta fram när man är sugen på lite fika en dag.
Har nu bäddat ner mig i sängen, är fortfarande pigg så jag tänkte jag skulle spela lite på mobilen. Har ett spel jag verkligen fastnat i. Granny smith heter det ,är det nån mer som spelar det och blivit beroende?? Haha. Spelar ju så jag får ont i tummen :-).
Tänk så lätt man blir beroende av saker och ting.
Nähä mina vänner nu har jag inte så mycket mer att skriva om idag! Sov gott!

// Sandra                                Torbjörn Eriksson - Me laave u loong taajm ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar