torsdag 15 november 2012

Herrejävlar!! Det räckte att jag kom innanför dörren innan så fick jag en sån jäkla huvudvärk. Kevin skriker konstant och smäller i dörrar och kastar grejer. Trotsålder?
Adam bråkar med Kevin och med råga på allt så är han döv. Ja eller han hör typ ingenting så nu väntar jag bara på tid till öron näsa hals. Han opererade in rör förra året men dom har garanterat ramlat ur.
Nu har båda lagt sig och jag sitter i soffan och försöker koppla av så värken försvinner.
Kunde som tur var lämna Kevin på dagis imorse så jag kunde dra till skolan och göra provet. Det gick inte så bra, ska plugga in det till nästa vecka och gå igenom det med läraren. Fick reda på idag med att jag ska ut på praktik vecka 48 och 49. Kommer första veckan att vara på personbilsavdelningen och vara med på servicar osv och andra veckan på tunga sidan. Detta är på Rejmes här i Halmstad. Ska bli så kul :-P.
Nästa vecka ska vi på onsdag eftermiddag åka till en kille i klassens jobb (billackering) och se hur det funkar där och på torsdag ska vi åka till Ängelholm på det museumet som finns där. Längtar.
Och imån är det äntligen fredag igen :-) då ska jag städa iordning lite, packa, åka och handla och bära ner grejerna till bilen medans ungarna är iväg för sen drar vi till Torbjörn över helgen (tror jag) :-D och på lördag drar vi till syrran om dom är hemma och hälsar på mamma en sväng.
Tjingeling!

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar