fredag 16 november 2012

Jaha då var det freeedag!!

Ja denna dagen kunde ju varit bättre. Igår fick jag sån jäkla bultande värk i huvet och runt två inatt vaknade jag till av huvudvärken och att jag svettades nått grymt, hade frossa och mådde illa. Kräktes 1 gång. Har knappt sovit nånting. Misstänker migrän.
Kevin åkte idag till sin pappa så då passade jag på att vila på soffan och när jag vaknade så mådde jag mycket bättre. Har fortfarande ont i huvet men illamåendet o frossan har försvunnit iaf. Får hoppas jag kan sova inatt och att jag mår bättre imån för då åker vi väl eventuellt till Torbjörn, saknar han nått grymt mycket.
Adam och jag var på hemmakväll innan och köpte lite dricka o godis som vi käkade innan och nu har han lagt sig. Känns som att det kommer bli en tidig kväll för mig oxå.
Nu ska jag kolla lite på tv och sen lägga mig tror jag. Ha en mysig fredagskväll alla ni andra :-)

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar