tisdag 13 november 2012

Man märker att min lilla prins inte mår bra. Han vaknade vid 7 sen när vi skulle gå ut med Adam till taxin så låg han bara där i vagnen med filten och när vi kom upp igen så somnade han nästan när jag skulle klä av honom så jag la han i sängen och han sov en stund. Men när han vaknade så var han fortfarande trött så jag bäddade ner han jämte mig i min säng och där somnade han, vilket ALDRIG skulle kunna hända annars. Han hade 38.7 i feber imorse. Får hoppas han är feberfri imån för på torsdag måste jag till skolan för då har jag prov. Nu ligger Kevin och sover igen :-/ tycker så synd om honom och nån matlust har han inte..
Själv ligger jag i soffan i min onepiece och glor på tv :-)
men nu ska jag gå och ta hand om tvätten som jag tvättade igår!!

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar