måndag 15 oktober 2012

Morning

Morgonen började inte så bra . Vaknade av klockan vid halv 6 och då vaknade även Kevin. Jag o Kevin la oss i sängen medans han åt välling och strax efter 6 gick vi upp. När vi väl skulle iväg så hittade vi inte Adams ena sko så han fick ta dom nya skorna, Kevin skulle ha napp med sig till dagis men hittade fan inte en ända napp men tror det ska ligga en på dagis så det löser sig nog sen glömde jag mat lådan så blir att åka hem på lunchen och äta istället.
Så nu sitter jag här i skolan och pluggar för proven. Matten har jag inte ens gått igenom känns inte som någon större ide. Bättre jag läser om miljön och säkerhet istället då det är helt nytt för mig och en massa saker att kunna. Problemet är att jag är grymt trött så det jag läser fastnar inte riktigt hehe...
Nähä jag får ta upp uppdatera dagen ikväll när ungarna somnat.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar