måndag 15 oktober 2012

Halloj

Då var snart måndagen över, gött :-).
Gjorde du prov idag och hur det gick med det får jag völ reda på nästa vecka. Kändes sådär kan jag säga så tror nog inte jag blir godkänd. Men vi får se!
När jag var hemma på lunchen så ringde dagis och jag fick åka och hämta Kevin. Han hade kräkts en gång och var väldigt dålig i magen men för övrigt pigg. Imån blir vi hemma så får vi se om han är pigg för att gå till dagiset på onsdag eller inte.
Har grejat lite hemma, plockat ner hatthyllan och satte upp en "bokhylla" istället. Behöver en plats att lägga nycklar och andra prylar på och hade ju ingen stans så det blev så stökigt på skohyllan där allt hamnade :-). Vart jag ska göra av alla jackor o sånt har jag inte tänkt ut än men det löser sig haha..
Håller på och tvättar, det behövdes efter Kevin hehe nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och kolla på färjan.
Ha en goe måndags kväll alla!

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar