söndag 14 oktober 2012

God kväll

Är så ensamt här nu. Tottis har åkte hem och det känns så jobbigt när vi inte är med varandra :-(.
Vi fick iaf en bra dag. Vi var uppe på eurostop och kikade i affärer sen åkte vi till Stadium outlet och kollade där men ingen av oss hittade nånting men det är kul att bara gå och titta ibland oxå. Efter det drog vi till kinan och handlade hem mat och sen myste vi med film och badade ungarna och hade lite egentid innan han var tvungen att åka.
Imån så har jag prov så sitter och pluggar inför det. Men det går sådär kan jag säga hehe jag får ta och ligga och läsa sen när jag lagt mig istället. Förhoppningsvis så går det bra imån.
Har fått hosta med, suck ska man aldrig bli frisk? Har varit små förkyld ganska länge nu känns det som. Har cocillana hemma men jag tål den inte fast jag var tvungen att dricka den ändå annars så lär jag inte kunna sova inatt! Hoppas bara jag inte blir dålig av den, tog mindre dos än vad läkaren har sagt för säkerhets skull.
Imorgon så kommer Adam få läxor med sig hem. Han tycker det är spännande då han aldrig haft det innan :-).
Nä nu blir det att kolla lite tv och fixa kläder för imån sen ska jag läsa lite och dejta kudden! Natti natti på er.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar