tisdag 6 november 2012

Såg att jag visst råkat blogga på min gamla sida hehe jaja shit happens.
I helgen var jag i Vaggeryd, jag och torbjörn lånade mammas lägenhet. I fredags käkade vi pizza och kollade på film som vi hade hyrt och på lördagen åkte jag torbjörn och adam till syrran o jimmy med lite fika och efter det drog vi alla till jönköping och köpte halloween kläder till ungarna. Adam skulle sova hos dom och vara utklädda och busa runt på kvällen, jag och torbjörn var bjudna till hans syster på middag. Det var jätte trevligt, dom är så mysiga! I söndags kom Kevin hem som varit hos pappa i helgen och sen på kvällen åkte jag till torbjörn och käkade pizza (igen) med hans syster m familj och vi körde lite bilbana :-).
Kom hem igår. Idag har jag pluggat, städat och lagat mat. Även badat ungarna, nu sover dom gott.
Ikväll blir det att kolla på twilight även att jag sett den många gånger. Men ärligt talat så tröttnar man ju aldrig på dom :-).
Ska tvätta håret nu och duscha sen ska jag skiva upp massa frukt och bänka mig framför tvn. Hej då godis och välkommen frukt :-P haha.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar