onsdag 7 november 2012

Jag är så lycklig att jag träffat en sån underbar kille som jag gjort. Vi kompletterar varandra så bra. Jag och Torbjörn är väldigt lika varandra men oxå ganska olika. Men det kanske är därför det är så bra?
Vi började prata med varandra den 11 augusti så vi har inte känt varandra länge men ändå känns det som vi känt varandra i flera år. Mysko :-).
Jag känner att jag kan verkligen vara mig själv med honom och på det sättet har jag aldrig känt tidigare med någon. Härlig känsla.
Det är en person som jag kommer bli gammal med (hoppas jag) och dela allting med. Giftermål, framtida barn vem vet :-).
Nä men jag är så glad, har svårt att beskriva det i ord vad jag känner. Han är min andra halva och när vi är tillsammans då är jag komplett <3
Han är min själsfrände. Så känns det.

Jag älskar dig Torbjörn. Du delar platsen i mitt hjärta med mina barn.
Jag skulle gå genom eld för dig för jag vet att du skulle göra det för mig.
Du finns där i vått och torrt och jag vet att du inte försvinner.
Vill dela mitt liv med dig och leva lycklig i många år framöver tillsammans med dig.
// Din Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar