onsdag 7 november 2012

Jag funderar ofta på folk som misshandlar och till och med mördar sina barn. Hur kan man göra nånting sånt? Det är sjukt!! Jag får rysningar bara jag tänker på det.
Jag förstår inte och kommer aldrig göra.
Det var inte så längesedan som en mamma bara ett hus ifrån mig mördade sin 4 månaders bebis. Hon nekade till mordet men inte att hon inte hade varit delaktig. Polisen misstänkte inte nån mer till brottet. Varje gång jag hör en bebis eller barn gråta/skrika så skär det i mig för jag tänker att det kan vara ett barn som far illa :-(. Skulle jag se eller få veta nånting sånt så skulle jag bokstavligen slakta den människan.
Tycker oxå att det är alldeles för milda straff på sånt. Antingen får man bara något år i fängelse eller så blir du dömd till vård. Vafan???? Livstid ska det vara. Eller nä det är för lindrigt. Elektriska stolen skulle funnits. DET hade varit ett bra straff på såna.
Världen är sjuk och jag blir så förbannad!
På tv3 pratar dom om en norrman som på 70-talet dränkte sin 11 månaders bebis och skulle fått 8 års fängelse för det men fick istället vård. Hur tänker ni? Det måste väl vara värre att sitta i fängelse än få vård? Tänk vad populär han hade varit. Våldtäktsmän och barnmördare brukar ju inte vara så populära i fängelser.
Nä usch finns så mycket att säga men får inte fram några ord :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar