söndag 11 november 2012

Helgen.

Fredag: Då kom Torbjörn hit, han var här vid 13 tiden och då käkade vi kines mat och sen inväntade vi Adam. Kommer faktiskt inte på vad vi gjorde i fredags :-S Vet iaf att kvällen inte blev som planerad. Kevin var hostig och täppt i näsan vilket då blev att han inte sov. Han somnade kanske i tre timmar men vid typ halv nio på kvällen vaknade han och var vaken till elva tiden. SUCK.

Lördag: Var vi på Stadsbondgården en sväng sen drog vi iväg till Burger king som ligger ut mot tylösand. HEJ HELVETES TIMMEN. Kevin skrek och dummade sig, slängde maten på golvet och drickan hällde han i sitt knä osv osv.. Adam var lite bråkig han med men denna gången var det faktiskt Kevin som var jävligast. Plus att han var väldigt trött och det vet ju alla föräldrar hur härliga barnen blir då. Efter det besöket så släppte Torbjörn av oss hemma så jag kunde lägga Kevin och han åkte vidare till affären. Var lika bra och lugnast så :-). På eftermiddagen så hade vi städning här hemma sen tog vi en längre promenad ner till Ica sen var det bara hem och lägga en aningen gnällig Kevin. Även denna kväll var han bökig så vi fick bära ut Adam och Kevin fick ligga kvar i rummet och tillslut så däckade han och sov hela natten ända till 8.20 imorse. Skönt. Adam hade feber igår, skåll het på kroppen var han. Även lite idag med men hoppas han inte har nått ikväll och imån. Har inte tid att vara hemma :-/.

Söndag: Ja det har inte hänt så mycket idag. Torbjörn har åkt hem, jag har lagat mat och försökt ta hand om en mycket gnällig Kevin. Inget duger för lilleman.
Känner mig irriterad eller nått idag och även lite igår, men jag vet fan inte varför??!
Så sjukt störande när jag inte vet varför jag är det heller. Har ju ingen anledning till det. Jaja det går väl över.
Nu ska jag ta och underhålla mina monster innan det är dax för bad och läggning för imån blir det dagis och skola.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar