torsdag 11 oktober 2012

Tjoflöjt!!

Har varit ute och flängt hela dagen från halv elva till klockan två hehe.
Först åkte jag till skopunkten och köpte snygg skor till Adam, vinter stövlar till Kevin och ett par innertofflor till mig. Bilder kommer. Sen var jag inne i djur affären en sväng och kikade runt, är så sugen på att skaffa ett litet sällskaps djur. Jag var inne i tre olika affärer men det är en speciell kanin som fastnat. Jag och Torbjörn var inne i en djur affär för ett tag sen och där fanns det en kanin som verkligen ville följa med oss hem. Han var såå söt. HAN är jag sugen på att ta med hem! :-) Det var svårt att gå där ifrån för han har verkligen nånting alltså. Mm jag måste nog ta en funderare på detta.
Sen var jag inne på Stadium outlet och köpte en jacka och termobyor till Adam, ett par termo till Kevin och en rosa mössa till mig! Ja shopaholicen har varit i farten. Men alla grejer var ett måste så inga impuls köp inte.. Det är verkligen en affär att rekomendera.
Nu ska jag ta och fixa lite mat till mina huliganer sen städa och fixa med tvätten som jag tvättade imorse.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar