torsdag 11 oktober 2012

God morgon folket !
Idag är det verkligen en härlig men kall dag. Trodde det var snö när jag kikade ut på baksidan imorse, det var kritvitt men det var bara frost :-).
Kallt som fan och skrapa rutorna innan, tror jag får plocka fram mina vantar nu. Känns som att det är dax.
Jag var väldigt trött imorse jag har inte hört larmet och inte heller att mamma messat mig fyra gånger, som tur var ringde hon strax efter klockan sex haha.. Så kan det va ;-).
Just nu håller jag på och tvättar och när jag är färdig med det ska jag åka och handla skor till Kevin och kanske ett par till mig med. Men först åka inom dagis och lämna nappen som jag glömde.
Nu blev jag hjärndöd. Har säkert något ovettigt att skriva om sen istället :-P

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar