söndag 21 oktober 2012

Morgon..

Då var redan söndagen här och det känns lika tråkigt som alltid.
Helgen har varit bra. I fredags så kom Torbjörn hit då käkade vi och kollade på tv bara och igår så åkte vi till Väla köpcentrum i Helsingborg. Herregud vad många affärer... Hittade två toppar till mig och lite kläder till ungarna. Sen när vi kom hem bröt helvetet löst. Adam hade inte skött sig på Väla så han åkte in på rummet när vi kom hem. Sen bara bråkade han, vägrade lyssna på mig och Torbjörn, var på Kevin, lekte vid matbordet trots flertalet tillsägelser och det var droppen. Han fick spendera sin eftermiddag fram till läggdags inne på sitt rum!! Och inte ens det hjälpte. Känner mig så hjälplös för ingenting biter på honom och två sec efter han gjort något dumt och fått skäll så har han glömt det och vi är tillbaka på ruta 1. Vill säga tack till min älskling som förstår mig och du gör så jag kan samla mig och orka o att du erbjuder dig att vara med på läkarbesök när det gäller Adam <3. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar