tisdag 9 oktober 2012

Kär och galen
Jag är så otroligt glad och lycklig!!
För två månader sen var jag, syster och jimmy på Bambu i Bredaryd. Vi skulle svulla i oss massa god mat :-).
Jag hade då en profil på Badoo och snackade med några där ( inget av intresse direkt) men då när vi sitter där och äter får jag ett mejl från en kille som var där i närheten.
Tyckte han såg bra ut och jag blev nyfiken så jag svarade och där började det ;-). Vi skrev med varandra ett tag och sen en kväll så ringde han. Och OJ vad nervös jag blev hihi.
Men allt kändes jätte bra och mer och mer nyfiken blev jag så vi bestämde oss för att träffas och en kväll så kom han ner hit.
Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv <3
Allt kändes så bra och allt har flytit på och nu är han MIN :-)
Tiden har gått så fort, det är precis som vi känt varandra flera år fast det är ju bara två månader haha.
Jag älskar den pajken så jävla mycket, kan inte förklara i ord hur glad jag är!
Vill bara hoppa runt och skrika ut över hela världen :-D
Så Torbjörn, I LOVE YOU!!
Puss puss din knas Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar