tisdag 9 oktober 2012

Imorse var jag ganska pigg när klockan ringde 05.30 men ville verkligen inte gå upp. Så varmt under täcket och kallt i rummet. Och mörkt. Vill inte :-) men jag kom upp i tid iaf så jag slapp stressa. Gick och lämnade Kevin på dagis vid 7 sen gick jag och Adam och väntade på taxin. Efter det drog jag till skolan några timmar och jobbade med det som jag missade igår pga att jag var ledig. Miljö och säkerhet och matte var det och det ska vi ha prov på på måndag!
Sen har jag bara tagit det lungt tills ungarna kom hem. Herregud vilket humör Kevin har, han skrek och försökte ta sig ur selen i vagnen när vi var ute innan. Och väl hemma var han inte så mycket gladare, han höll verkligen låda idag. Vid matbordet flög hans oboy och allt annat han åt :-/ suck.

Skulle kollat upp CSN idag med eftersom det strulat sen jag började plugga men nu så verkar det som allt är okej och att jag får min utbetalning imorgon. Hoppas hoppas!!
Ikväll blir det att plugga lite och göra klart så mycket som jag orkar för imån lär det bli fler uppgifter att göra som jag ska jobba med till nästa onsdag.

Kevin har nu somnat så nu ska jag göra klar Adam för sängen. Så får jag lite alone time någon timma innan jag oxå ska krypa ner i sängen.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar