torsdag 2 januari 2014

Hjälp :-/

Förstår inte vad felet är med Kevin o hans sömn :-(!!
Jag lägger han mellan 18-19 varje kväll och det tar alltid lång tid innan han somnar kan ta upp till 3 timmar. Sen sover han typ 2 Tim sen vaknar han o går till mig, jag går in med han i sängen o han somnar och så gör vi ca 4ggr per natt och har gjort i 1 år. Han är inte jätte ledsen när han vaknar heller. Har provat att ha han i sin säng i mitt rum, att han sover jämte mig i sängen, nattlampa osv! Men inget hjälper!!! 
Svårt ibland att få han o somna om på kvällarna/nätterna då han oftast är pigg då :-(. Googlar o söker på nätet konstant efter tips o hjälp men fan hittar inget ja inte provat.....
Han är precis som Adam när han var mindre och inte hade sin medicin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar