måndag 12 november 2012

Då har jag varit i skolan från 8-12.30 och varit på city gross efter det. Nu sitter jag här hemma och njuter av mitt väl städade hem. Tack vare älskling som hjälpte mig och städa i lördags :-).
Kevin ska jag hämta vid tjugo över 3, gå till lidl och köpa tvättmedel som jag självklart glömde och möta upp Adam som kommer hem vid tio i 4.
Sen ska jag underhålla dom i nån timma, fixa mat, lägga Kevin, spela spel med Adam, lägga honom, tvätta, plocka iordning här hemma, duscha och tvätta håret seeen slänga mig i soffan innan det är dax för mig att sova! Så ser min dag och kväll ut ;-)
Sen har jag inte skola förens på torsdag igen och då har jag prov om bromsar. Så vad fan ska jag göra tisdag, onsdag och fredag förutom att plugga?! Någon som vill ta en fika kanske? HOJTA till isåfall hehe.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar