fredag 12 oktober 2012

Vem är jag?!

Tänkte jag skulle försöka mig på att beskriva lite om vem jag är. Here we go!
Jag är mamma till två pojkar. Och Sandra. Är 24 år och blev mamma som 17 åring. Jag är glad, sprallig, galen, envis, optimist, humoristisk, pratglad men även tystlåten.
Jag älskar att ha människor omkring mig och är gärna i folks centrum. Jag är ett typiskt lejon. Stjärntecknet. Älskar uppmärksamhet,och att kunna hjälpa andra. Då mår jag bra. Jag tänder till fort och har kort stubin ;-). 
När jag älskar någon då älskar jag av hela mitt hjärta och lite där till. Kärlek och lycka är viktigt för mig.
Jag är stark mentalt. Det måste jag vara. Har inte alltid varit det men efter allt dåligt som hänt mig och det tuffa jag möter varje dag så har jag blivit det. Och tur är väl det. Annars skulle jag ha gått in i väggen för längesedan.
Jag kan vara känslokall, ganska så rejält. Men då förtjänar du det.
Jag byter klädstil ganska ofta, just nu är jag inne på rock stilen. Hårfärgen är oxå nånting som ändras emellan åt.
Jag älskar att sjunga och dansa även att jag är ur dålig på det :-) och har gjort ända sen jag var liten.
Jag gillar att "leva" farligt har jag fått höra många gånger av folk. Stämmer det? Jag vet inte hehe. Jag gillar fart och fläkt. Motorsport gillar jag som fan. Bilar, cross, racing. You name it! Därför av anledningen till att jag nu går fordon inrikting tunga fordon.
Jag är inte direkt rädd för nånting. Skulle aldrig backa när det gäller.
Jag har en tung högerfot när jag kör. Hrm. Och ja folk tyckte förr att jag körde som en biltjuv men jag har nog bättrat mig på det haha ;-)

Jag vet inte riktigt hur jag mer ska beskriva vem jag är, skit svårt ju!! Där har ni en liten blick om vem jag är iaf :-) skriv, kommentera gärna om ni vill veta något eller så..

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar