onsdag 17 oktober 2012

God kväll!
Har verkligen mått piss idag men nu känns det lite bättre, hoppas det håller i sig nu.
Kevin har fått vara hemma hela veckan pga att han är så dålig i magen. Men han är pigg och glad för övrigt :-).
Snart är det helg igen och det ska bli så skönt. Kevin skulle egentligen åkt till sin pappa på fredag men vi bytte helg så han tar honom nästa fredag istället. Vilket är bättre för då ska vi till Göteborg och kolla på Disney cars som har någon slags turne. Och Kevin är ju inte så intresserad av sånt än :-) så vad vi ska hitta på i helgen har jag ingen aning om, älsk kommer väl kanske ner hoppas jag :-).
Just nu kollar jag på Bonde sen tänkte jag sätta mig och plugga lite.
Har oxå kollat runt lite på hotell som jag och hjärtat ska åka till. Lutar åt att det blir till Helsingborg nån gång i november. Ska bli så skönt att komma bort från vardagen och kunna slappna av och bara vara.
Ska kolla klart på bonde, får skriva mer sen eller imån :-)

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar