tisdag 23 oktober 2012

För mkt att tänka på....

Denna dagen har väl varit helt okej. Höll bara på att få en hjärnblödning inne på affären innan men annars så :-).
Pratade med Andreas innan om Kevin. Och självklart bröt jag ihop. Kevin mår inte bra av att ha det såhär varje dag med allt bråk och skrik och att Adam konstant är på honom. Plus att jag heller inte mår bra och det känner ju självklart Kevin av. Så vi måste komma på en tillfällig lösning för honom medans allt ska fixa sig för Adam och mig. Just nu måste jag ta all energi jag har kvar till att lägga på Adam och det funkar inte eftersom jag oxå måste lägga mycket på Kevin. Vilket jag inte kan nu. Jag och Andreas ska prata igenom detta i helgen och se vad vi kommer fram till.
Nu ska jag lägga Adam sen ska jag sätta mig och plugga då jag har prov imorgon om förbränningsmotorn :-).

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar